Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Παιδικοί πίνακες με πλανήτες

Και νομίζω ότι ήρθε πλέον η ώρα να δικαιολογήσω το όνομα του blog μου ως προς το "Πινέλα" και να σας παρουσιάσω και κάτι άλλο, εκτός από συνταγές.

Πριν δυο χρόνια, και καθώς σκεφτόμουν πώς να διακοσμήσω το δωμάτιο του γιου μου, είχα την "φαεινή" ιδέα να ζωγραφίσω μόνη μου κάποιους πίνακες. Πώς μου ήρθε αυτό, δύσκολο να σας το εξηγήσω. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, δεν είχα τέτοιου είδους ενδιαφέροντα, ούτε κάποιες ενδείξεις ότι μπορώ να τα καταφέρω... Το αντίθετο μάλλον...

Καταλαβαίνετε ότι ούτε τις κατάλληλες γνώσεις είχα, ούτε βέβαια και τον κατάλληλο εξοπλισμό για ένα τέτοιο εγχείρημα. Πήγα λοιπόν και αγόρασα καμβάδες, δυο πινέλα και πέντε χρώματα (πλαστικά, τέτοια που βάφουν τους τοίχους!) κι αυτό ήταν όλο.
Για το θέμα είχα αποφασίσει ότι θα ήταν κάτι με πλανήτες, που και εύκολα σχήματα θα είχε και όμορφα χρώματα. Έψαξα ιδέες στο internet, ανασκουμπώθηκα και ξεκίνησα να αναμιγνύω τα χρώματα. Μετά την πρώτη πινελιά, όλα μου φάνηκαν εύκολα και κυρίως αγχολυτικά! Το καταδιασκέδασα και σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!

Εξάλλου στους παιδικούς πίνακες δεν χρειάζεται απαραίτητα να είμαστε σχολαστικοί, ούτε να αγχωνόμαστε για το αποτέλεσμα. Το μόνο που χρειάζεται είναι φωτεινά χρώματα και καλή διάθεση και πιστέψτε με, το παιδί σας θα χαρεί μόνο και μόνο επειδή του φτιάξατε κάτι εσείς.

Ξέρω ότι το αποτέλεσμα δεν είναι επαγγελματικό, ότι θα εντοπίσετε λάθη οι γνώστες, αλλά εγώ το χάρηκα και σκοπός μου είναι να σας παρακινήσω να κάνετε κι εσείς παρόμοιες προσπάθειες!
Μακάρι να τα κατάφερα!


Παιδικός πίνακας "Πλανήτες" Νο 1.


Παιδικός πίνακας "Πλανήτες" Νο 2.

Υ.Γ. Δυστυχώς ψάχνοντας στο internet δυο χρόνια μετά, δεν κατάφερα να βρω και να σας δείξω τις εικόνες από τους πίνακες που είχα βρει τότε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: